2010

gör som alla typ har gjort för länge sen: en årsutvärdering!
för idag har jag så himla tråkigt, alla mina planer har sprängts i luften, så jag har städat ur garderoben, pyntat innuti den och lite annat sånt småkul...

här kommer iaf mitt år 2010:


året började med en glitter&glamour nyårsfest hemma hos bilberg

fick min kamera i fabruari nån gång, lycklig

så en dag gick jag ut och tag massa vinterkort i det fina vädret

det blev en del promenader, bland annat en ut på isen m. familjen bilberg...

...även en riktig långpromenad m. ida på en studiedag

det blev sportlov och vi åkte upp till sälen som vanligt, jag började även gå i kyrkan inför den kommande konfirmationen.

en dag i mars åkte vi och hälsade på vicky i hennes nya lägenhet! det var även dan snön kom tillbaka, väldigt oönskad.

malin hade fest med hatt-tema i mars nån gång:)

jag drog till rättvik på konfirmationsläger

jag fyllde 15!

jag, ida, mallan&lelle åkte ner till framnäs och tog MASSOR med bilder!

ett härligt tjejgäng från viksängsskolan drog till grönan och roade sej!

min sommar var fullspäckad med aktiviteter! började med ett besök i lund...

... sedan drog familjen Fröst&Bilberg till Grekland...

... sedan konfirmerade jag mej i rättvik!...

... en husvagns semester nere i mölle!...

... och till sist en undrebar resa till london med malin&ida!

en solig höstdag drog familjen till stockholm för shopping och queenmusikal!

jag&emelie drog till eskilstuna för o se oskar linnros! oförglömligt

det blev en del filmkvällar

kameran fick ligga på hyllan ett tag, så blev inte så många bilder... men plötsligt var det jul iaf och vicky kom för att baka pepparkakshus med oss!

julafton

nyårsafton och året var slut

ett ok år, det känns som att det här kommer bli mycke bättre!

nu ska jag fortsätta göra ingenting, kanske blir nått grey´s avsnitt:) 3:e säsongen nu!! ah, det blir det nog.




  
Allmänt | |
Upp